04 de juny 2011

Lectura de contes a Ebrebook



Tinc dipositades moltes esperances en la nova llibreria Ebrebook de Tortosa (hereva de la llibreria del Parc). La porta gent jove i la seva nova ubicació, amb grans finestrals a l'avinguda Generalitat i al parc, la llum i el bon tracte conviden a entrar-hi. A més disposen d'una espai reservat per fer activitats, la qual cosa ja és una declaració d'intencions.


Ahir hi vaig llegir una selecció dels meus contes, amb més públic del que m'esperava, ho reconec. Cada cop gaudeixo més de llegir en públic, no em cansaria mai. Intento anar millorant, cercar l'entonació adequada, gestionar els silencis, trobar l'equilibri entre la lectura de contes i el temps necessari per permetre la reflexió posterior (llegir massa contes breus en poc temps pot provocar un col·lapse mental).

4 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Enhorabona i que segueixis escrivint publicant i anant a llegir a llibreries noves!

Brian ha dit...

M'han dit que va estar molt bé :)

Teresa Costa-Gramunt ha dit...

Llegir en veu alta és tot un art, ja ho crec!

Anònim ha dit...

Va ser un plaer tenir-te a la nostra llibreria i poder gaudir d'aquests contes tant fantàstics. El millor: ELS NANOCONTES... que segons passaven les hores encara pensàvem en aquelles paraules que el formaven. Felicitats!!!!