09 de juny 2011

Presentació de Tens un racó dalt del món, 10 anys més tard




Paro compte que ja fa 10 anys i pocs dies d'aquesta foto, el meu primer acte literari en públic, al Teatre Auditori Felip Pedrell de Tortosa. Va fer els honors Ignasi Riera, que presentà La peste bucòlica, de Víctor Canicio, i el meu recull de relats, Tens un racó dalt del món, tots dos d'Editorial Montflorit.


La veritat és que 10 anys donen per a molt. Poc m'imaginava tenir sis llibres publicats a aquestes alçades, i presentar un programa de televisió del mateix nom. I el blog no entrava als plans de pràcticament ningú.


Estava molt nerviós, no vaig dormir la nit abans, tenia la boca seca... i mon pare va estar orgullós que algú m'anomenés "senyor" Tibau.

1 comentari:

Jordi Pijoan-López ha dit...

Quina foto... he, he, he... com canviem, eh!?