23 de febrer 2013

Bookcrossing a Tàrrega

Fa uns dies explicava el meu viatge a Tàrrega per visitar l'Escola d'Adults. Vaig aprofitar l'ocasió per passejar pels carrers i alliberar uns quants llibres, com veieu a la imatge: Giny d'aigua, de Manuel Pérez Bonfill; Deu sonets, de Josep M. Franquet; els meus Postres de músic; i Jo sóc aquell que em dic Gerard, escrit per varis autors i dedicat a Gerard Vergés.
Com a anècdota, poc després d'alliberar Postres de músic, em vaig creuar amb un home que caminava llegint la nota que jo hi havia escrit. No em va reconèixer, però jo el vaig fotografiar, a l'espera que m'escrigui per explicar-me que el va trobar (poquíssima gent ho fa). Sí que ho va fer la persona que va trobar Giny d'aigua i, com en altres casos, em preguntava què havia de fer amb el llibre. I una altra anècdota encara més sorprenent. En entrar a la Biblioteca de Tàrrega, davant mateix del taulell principal, hi havia un altre exemplar del llibre de Franquet, igual que el que havia alliberat feia pocs minuts. A la Biblioteca els vaig regalar un exemplar de Postres de músic, i també en vaig deixar un al bar Novum, com he fet en altres ciutats. Si hi aneu, ja em direu si encara hi és.