20 d’octubre 2019

Víctor Canicio, entre l'Ebre i el Neckar












Les Jornades de les Lletres Ebrenques d'Amposta són cita esperada anual. Sempre hi participo, de vegades per partida doble com enguany.
El 17 d'octubre em va fer goig participar de l'acte d'homenatge a Víctor Canicio, un genial escriptor que ens ha deixat aquest últim any, i amb qui sentia una admiració i afecte mutus molt especials (algun dia explicaré l'esplèndid i únic regal  que em va fer mesos abans).
Víctor Canicio, entre l'Ebre i el Neckar.
Diversos autores i autores, Montse Boldú, Tomàs Camacho, Eduard Carmona, Carme Cruelles, Anna Maria Franco, Rafael Haro, Eduardo Margaretto, Montse Pallarès, Sílvia Panisello, Vicent Pellicer, i jo mateix, llegirem textos seus acompanyats de la música d'Albino Tena i Carlos Valldepérez, i després llegirem textos nostres al voltant del riu. En aquesta segona part, vaig optar per passar el vídeo sobre el meu poema Colors, del llibre A la barana dels teus dits, musicat per Fernando Mestres.