11 d’octubre 2022

I sentir-se encara amb forces, a Tarragona






El passat 5 d'octubre torno a la llibreria Adserà per a presentar I sentir-se encara amb forces (Onada Edicions, 2022), després de caminar una estona pels carrers de Tarragona, per a perdre el temps, o per a guanyar-lo, i fixar-me en la mena de detalls que m'agraden, i que ja vaig explicar en un altre apunt

A la llibreria em trobo amb l'amic i escriptor Francesc Valls Calçada, amb qui m'uneix una llarga corrua de prsentacions mútues. L'acte, amb poca però bona gent, com acostuma a passar, es desenvolupa recollit, agradable, amb un guió inicial que ha preparat Francesc, i que després ens anem saltant. A les presentacions d'aquest llibre em toca explicar el perquè del fil conductor dels esports, com una mena de joc personal que em vaig proposar a mi mateix, i una forma d'establir complicitats amb els lectors a través d'imatges i sensacions que ens ofereixen els diversos esports fàcilment identificables. En realitat, els esports són tan sols una excusa, una guspira per a mostrar els dubtes, debilitats, els problemes més o menys quotidians de personatges propers a nosaltres.