30 de novembre 2022

Evocacions: música i poesia, a Tortosa, el 3 de desembre

Em fa goig anunciar que el 3 de desembre, a la Sala Arts de Tortosa, dins del cicle Arts 22-23, participaré en una activitat engrescadora i, segur, plena de sensibilitat. Llegiré alguns dels meus textos magníficament acompanyat per Sergi Medina, a l'oboè i violoncel, i Maria Sáez al piano.

Quan va sortir la paraula "evocacions" com a nom de l'activitat, ho vaig trobar encertat. Tots dos han escollit la música que interpretaran a partir dels meus textos, però jo també he proposat algun text evocat per la forma de tocar que em van mostrar quan ens vam conèixer. A més, què pretén l'art, la música, la literatura, si no és evocar? Per tant, s'hi hi assistiu, recomano que us deixeu portar per tot allò que us evoqui el missatge de la música, i la música de les paraules.

Reserves a accentensemble.musica@gmail.com 

Donatiu, 10 euros.