30 de desembre 2008

Fragments recomanats: El consol

Carme Rosanas s'afegeix aquest dimarts a la secció de fragments recomanats amb la proposta d'un fragmetn del llibre El consol, d'Anna Gavaldà. Animeu-vos a participar en aquesta secció que construïu entre tots i totes.
.
"Ella seduïa, s'entregava, s'extenuava i tornava a mi.

Tornava a mi i em parlava en la foscor. Allisava els llençols, s'incorporava una mica, m'acariciava l'esquena, les espatlles, la cara, sense pressa, amb tendresa, i sempre acabava xiuxiuejant-me a cau d'orella frases com ara: "Ets el millor, saps?..." o "No n'hi ha dos com tu..." . Jo callava, m'estava immòbil i mai no intentava contrariar els meandres de la seva mà.

Perquè, encara que fos la meva pell, sovint em feia l'efecte, durant aquestes nits de recolliment, que eren les seves cicatrius les que intentava localitzar i alleujar amb un dolç massatge."

2 comentaris:

Efrem ha dit...

Quin bon fragment, sí que hi ha gent, que en el seu tracte, s'hi veu el seu esperit aquell cristià del "fes el que t'agradaria que et fessin". I quan ho noto, sé que són bona gent i m'agraden, perquè volen el bé pels altres encara que sigui a costa del que ells han patit. Tot i així aquest punt de vista està molt equivocat si el que volem és un bon tracte amb els demés, ja que cadascú és un món i necessita d'un tracte especialitzat. D'atenció, primer, per conèixer, i després de sensibilitat per saber com li afecten les coses...

En fí, es veu que m'ha inspirat aquest fragment, sí! Heheheh

Salut i bones festes!

Striper ha dit...

bon fragment de una autora que desconeixia.