14 de novembre 2011

Postres de músic, esperant el Club de Lectura a Reus

Gràcies al programa "Al vostre gust" de la Institució de les Lletres Catalanes, el proper 17 de novembre podré gaudir d'un nou Club de Lectura, aquest cop a la Biblioteca Central Xavier Amorós de Reus. Els clubs de lectura és una de les meves activitats preferides, i de les més agraïdes. No cal anar a "vendre" el producte, com a una presentació, sinó simplement disposar-se a gaudir dels comentaris, preguntes i de la visió que altres lectors, i sobretot lectores, han tingut dels meus contes. Normalment t'esperen amb els braços oberts i un somriure, i intenten descobrir amb una mirada tot allò que has volgut amagar en el text. Jo m'ho passo molt bé i serà un plaer afegir aquesta activitat a altres clubs de lectura on han comentat els meus llibres a Tortosa, Montblanc, Tarragona, L'Escala, Torredembarra, Escola Mowgli, Santa Bàrbara, Jesús, Cambrils, Les Corts, Mont-roig i Les Borges del Camp.