01 de novembre 2011

Demà joc literari especial

El 220è joc literari que he preparat per a demà al matí és totalment diferent a la resta, i que sigui un èxit dependrà exclusivament de vosaltres (com sempre, de fet). Jo donaré el tret de sortida, i vosaltres el fareu anar per on voldreu. Us demanaré que, en certa manera, us disfresseu, que us poseu en la pell d'un altre, com una mena de joc de rol.
Com més gent participeu, més divertit serà, tot i que dues persones ja serien suficients per dur a terme una experiència interessant.

3 comentaris:

Elfreelang ha dit...

A la segona va la vençuda..dispensa parlava sola...blogger que m'ha fet desaparèixer el comentari quan m'ha dit que em connectés...bé segur que sí serem molt més de dues persones Jesús M ...demà a la nit m'hi passo per a esbrinar el funcionament del nou joc

Carme Rosanas ha dit...

Jo l'espiaré al matí, però no faré res amb presses i miraré de participar-hi a la tarda... segur que serem més de dos! :)

Assumpta ha dit...

A veure, a veure... :-)