05 de febrer 2012

A la barana dels teus dits

No deixa d'il·lusionar-me que alguns lectors i lectores em regalin sorpreses com aquesta. Fa uns dies rebo un correu electrònic on Farners Casas m'explica que ha utilitzat versos del meu llibre A la barana dels teus dits (Aeditors, 2009) per a acompanyar les pàgines d'un àlbum privat que ha realitzat a través de la web Hoffman. Es tracta de fotos del Priorat, de Cornudella, de Siurana... L'he pogut veure i, tot i tractar-se de poemes d'amor, lliguen molt bé amb els paisatges del Priorat, potser perquè també hi ha un punt emotiu als ulls de la fotógrafa.

Us mostro un parell de les fotos de l'àlbum: una de Siurana, i una altra de la barana d'un balcó, evidentment, que, a més a més, és de casa d'una de les meves millors amigues de Cornudella.
.
Amagatall sincer contra el món

que ens vol estafar un dia,
no vaig a dormir de buit,
ni em fa basarda l’alba,
a la barana dels teus dits.

4 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Doncs, aquestes complicitats i il·lusions són genials!

Per cert, crec que a questa barana no la tinc... :)

Pakiba ha dit...

quina barana més florida!!

Anònim ha dit...

Quina nostàlgia tornar a veure el balcó de casa. Ara ja no és així, si encara no l'has vist fa cosa de un més que es nou , amb un altre encant. Judit

Joana ha dit...

ës una mica nostra aquest llibre...no?
Jo el recordo amb gust!