08 de juny 2013

Amorf

El cap de setmana passat vaig estar a la Fira del llibre ebrenc de Móra d'Ebre. M'agrada anar a aquests esdeveniments per l'enriquiment que representa mantenir càlids els contactes que ja tens, com el fet d'aconseguir-ne de nous. Per a mi, aquests contactes són un tresor que em proporciona la vida literària, més enllà del plaer d'escriure. I no només els cerco en l'àmbit del món editorial, sinó de totes les arts possibles, amb les quals m'hi agrada fondre .
Aquesta passada Fira, un d'aquests contactes fou la ceramista Núria Duró. Seva és l'obra de la imatge, Amorf,  i el text que l'acompanya, que li dóna significat. Al seu blog hi trobareu més informació.
.
Deforme... irregular... contra-fet... desproporcionat.... tots aquests sinònims em poden definir....
 Però sóc feliç amb aquesta
irregularitat...
desfiguració...
deformitat...
perquè dins de les meves portes màgiques
s'amaguen precioses paraules que les contraresten...
acceptació...
superació...
humilitat...
autoestima..
i molt d'amor...

1 comentari:

Llaudal ha dit...

Amorf, caos. Forma,figura estable segons normes internes o externes
Amorf, informat. Forma, concebut segons una idea.
Amorf, no-ser. Forma, ser!
Sigues! Troba i configura la teva forma!