22 d’abril 2015

Experiment músic-literari a La Ràpita

Ahir vaig dur a terme un Experiment músic-literari a la Biblioteca Sebastià Juan Arbó de Sant Carles de la Ràpita.
Literari, perquè vaig llegir uns quants dels meus contes.
Músic, perquè hi va col·laborar Pere Pèries que em va acompanyar amb el piano i va cantar una cançó del seu disc Silkian.
I experiment, perquè l'hem fet sense assajar i, sobretot el Pere, improvisant.
El resultat crec que ha estat força bo.
Per fer-ho més original, abans de l'acte ha intervingut David Comuñas que, com un teloner literari, ha parlat breument del seu llibre Mentides a mà alçada. Animo altres autors que adoptin aquesta iniciativa de cedir un espai i un temps als seus actes per fer promoció d'escriptors novells.
He arrodonit l'acte amb un homenatge a Gerard Vergés, llegint el seu poema En una galàxia perduda, en un petit planeta.
La lectura ha estat seguida atentament per un públic predisposat a deixar-se seduir, i envoltada de màgia lluminosa, no per la meva gràcia llegint, sinó per les restes de purpurina que han quedat al terra d'una activitat infantil anterior i que, tossuda, espero que tardi molt en marxar del tot.
Quan torni a la biblioteca, miraré davall de la taula per si encara en queda, de màgia.

1 comentari:

Carme Cruelles Rosales ha dit...

Un bon experiment, sens dubte: música fresca i viva, relats de cromatismes untuosos i subtils i dicció envellutada i carregada de bon humor. Literatura de gran recorregut a pesar de la brevetat... Un plaer!! Demà per sant Jordi, buscarem Tibau!!