06 d’abril 2017

Amics per sempre


Ahir vaig tenir el plaer de presentar la nova novel·la de Lluís-Anton Baulenas, Amics per sempre, a la Biblioteca Sebastià Juan Arbó d'Amposta. Podeu llegir el meu comentari sobre el llibre en aquest enllaç.M'ha estat fàcil, perquè el llibre m'ha provocat moltes sensacionsi reflexiones, algunes de les quals he intentat transmetre al públic. En aquesta mena d'actes, m'agrada jugar una mica, i buscar la complicitat d'algú que es deixi embolicar, i aquest cop, a Amposta, és fàcil recórrec a la gent de CREA, de forma que, per sorpresa, Xavi Miró i Pere Montañà es van posar a llegir un fragment de la novel·la.
Després, com un regal pels seus trenta de carrera literària, Baulenas, que prové del món del teatre, ens va obsequiar amb el monòleg "Llibre, caca", on parodia un món en què els llibres són prohibits, i els lectors perseguits. Van col·laborar amb bon humor Rafel Duran  i Rafel Haro, i fins it tot el públic va cantar cançons.
Fa molts anys que segueixo Baulenas, ja vaig assistir, llavors de públic, a la seva presentació de Per un sac d'ossos a Amposta l'any 2006, i vaig dedicar el pràcticament primer Club de lectua de Tortosa a La felicitat, i no fa gaire el vaig convidar al programa de televisió de Canal 21
Per molts anys, per més llibres