12 d’abril 2021

Dos llibres, dos amics; conversa literària i vital

 Aprenent a fer ús de les teconologies, i intentant treure profit de la situació que vivim, i que ja no cal esmentar, ahir vaig mantenir una conversa via vídeo conferència amb l'amic, escriptor, músic i mestre, Ernest Redó.

La idea inicial era parlar dels nostres dos llibres publicats l'any passat, el meu recull de contes A mig camí de la incertesa, que tot just vaig arribar a presentar una vegada, i el seu recull Continuem?, que ja no va tenir aquesta oportunitat.

Si tot va bé, Ernest podrà presentar-lo a Tortosa el proper 1 de maig.

Però aquesta idea inicial era només un punt de partida, una excusa. Ernest i jo ens ho passem molt bé sempre que fem petar la xerrada, sovint amb la literatura com a decorat de fons, i em venia de gust compartir aquest bon rotllo amb tothom, demostrar que la literatura és emoció, i que pots xalar molt compartint-la.

Us deixo el vídeo sencer, sense tallar els dubtes i dificultats inicials, natural, tal com raja, com la vida.