09 d’octubre 2007

Eureka! Ja la tinc!

Això és el que va cridar Arquímedes quan va trobar el seu "principi", després de sortir de la banyera, corrent despullat pels carrers de Siracusa.
Jo també he trobat un principi o, millor dit, la idea per a la portada del meu proper recull de contes, tot i que no he sortit despullat per Tortosa. El llibre no veurà la llum fins a principis de 2008, però ja feia dies que li donava voltes i, de cop, m'ha vingut la idea al cap. He anat de seguida a l'única botiga de Tortosa on em semblava que trobaria l'objecte que servirà de base per a la portada i tot just estan fent la liquidació. Han buscat per les lleixes i l'han trobat, només en quedava un; estava predestinat.
No, ho sento, no us dirè de què es tracta; no estaria bé desvetllar el secret.

2 comentaris:

Dum ha dit...

vaja...!
així ha de ser, imprevist!

és quan passen les millors coses, quan no les esperes.

ànims. miraré d'estar pendent del tema... per curiositat.

segurament en guanyes un lector..!

zel ha dit...

casumlolla, jo que no suporto els secretets, jeje, tu mateix, maco, a veure quina serà la sorpresa!!!