03 d’octubre 2007

Premi Jocs literaris d'octubre

Us presento el premi dels jocs literaris d’aquest mes, que se sortejarà entre els participans als jocs de cada dimecres d’octubre. Es tracta de l’allotjament en una habitació doble durant dues nits a la Masia Casa Gran de Rasquera (Ribera d’Ebre). Allí podreu gaudir de la tranquil·litat i fer precioses excursions a la vora de l’Ebre, o de les Muntanyes de Cardó, per exemple.

Au, va, no perdeu més temps i comenceu a participar al joc literari d’avui, el 24è.

1 comentari:

Salvador Guinart ha dit...

Bona tarda Jesus Maria,

he vist "lo" de l'enquesta de l'Òscar Ramírez. Jo crec que m'estima massa, ja que fa molts pocs mesos que tinc el bloc i crec que encara no em mereixo res (i dubto que m'ho mereixi mai). De tota manera, encantat de conèixer-te, i com dius tu, ens llegim.

Una abraçada.

Si et sembla bé, et "lincaré" al meu bloc.

Salut!