16 d’octubre 2007

És com un miracle

Ja he parlat en anteriors ocasions del treball musical de Montse Castellà, L'escriptor inexistent, i de la particularitat de les lletres de les seves cançons, construides com un mosaic amb retalls extrets de diversos autors, entre els qual em trobo, i també de la seva pròpia collita. El conjunt és original i de qualitat, i l'èxit es demostra en la gran quantitat de concerts que ja ha realitzat.

La primera de les cançons del disc, És com un miracle, ara ja es pot veure en vídeo. No us podeu imaginar la il·lusió que em fa sentir cantat un fragment de la meva lletra, per petit que sigui.

Podreu gaudir d'aquest espectacle a Jesús, el proper 21 d'octubre, a les 7.30 de la tarda, com un acte més del centenari de Joan Cid i Mulet.

Jutgeu vosaltres mateixos la qualitat d'aquest treball de la Montse Castellà. Us transcric la lletra d'aquesta cançó, juntament amb els seus autors.




6 comentaris:

Oscar Ramírez ha dit...

Jesús m'he quedat gratament bocabadat per dos motius.
Primer perquè la cançó m'encanta i el video em sembla bellissim, poètic i tendre.
I segon perquè conèc a la Montse. Vam coincidir treballant junts a la ràdio. Jo era cap d'informatius d'Onda Cero a les emissores de Tarragona, Reus i Tortosa i la Montse era una de les veus de les notícies de les Terres de l'Ebre.
Més tard, quan el conflicte del PHN jo era corresponsal del diari El Mundo a la provincia de Tarragona i molt sovint quan havia de parlar amb un dels portaveus de la plataforma es posava ella al telèfon. En aquella època dev ràdio hi havia a Onda Cero Tortosa, ho dic perquè els deus coneixer, el Joan Anfruns, la Pilar Rodriguez i més tard, en la època de corresponsal, el Josep Pitarch que ara es dedica al món de la política a La Ràpita. Tinc molts bons records d'aquells temps. Ara que hi penso tinc una molt bona anècdota de la meva estada a la Fira de Tortosa en una entrevista amb l'Alcalde Joan Sabaté i el Manolo Tomas de la Plataforma.

Oscar Ramírez ha dit...

Joan Sabaté o Josep? Ara no recordo. Lapsus.

Unknown ha dit...

La Montse Castellà és la mateixa que participà en la PDE?

Oscar Ramírez ha dit...

Si. La mateixa. Si no ho és, demanaré hora al metge.

Oscar Ramírez ha dit...

De fet Tondo, quan la Montse treballava amb mi ja es dedicava a cantar però llavors ho feia amb orquestres tot i que sempre va demostrar una artista.

Mon ha dit...

Be , he conegut aquest video, la canço (per cert molt bona) la cantant i una mica de la seva biografia gracies a l'Oscar Ramirez i el seu bloc....transmet si us plau les meves felicitacions a la Montse.. i de pas a tu per la part que et toca