04 de febrer 2009

94è joc literari


El primer dels jocs literaris del mes de febrer és un vell conegut: l'aritmètica literària. Suposo que és evident qui és l'autor que apareix a les imatges i, per tant, no serà difícil trobar la solució correcta. Heu de trobar tres llibres de l'autor que continguin numerals i que el resultat de la suma sigui 24. Per a evitar confusions, no s'han de tenir en compte per fer les sumes els articles indeterminats un i una.

Com sempre, heu d'enviar-me la solució a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el vostre nom i ploblació, si és el primer cop que participeu.
Ànim, que no és gaire difícil, i podreu obtenir números per al sorteig del premi del mes.
El termini per enviar les solucions acabarà el 3 de març.
.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

6 comentaris:

Laia ha dit...

M'ho poses una mica difícil amb l'escriptor de la meva comarca, no???? Una abraçada.

Anònim ha dit...

Ja t'he enviat la solució que he trobat.
Aquest ha sigut fàcil ja que l'autor en questió és un dels meus preferits.

XAREL_10

Assumpta ha dit...

Crec que la tinc!!

Jejeje bé, l'autor segur... ara falta a veure "les mates" :-))

Carme Rosanas ha dit...

Ja saps que toques el meu punt feble? ei! Com podria estar-me'n?

JJMiracle ha dit...

Crec que ja ho tinc. Gràcies per fer el joc una setmana més (i aviat 100!).

Ma-Poc ha dit...

Aquest crec que el sé fer :)!!