04 de febrer 2009

El vertigen del trapezista, ara en format digital


La catosfera literària i el meu recull de contes El vertigen del trapezista, es troben entre els 5 primers llibres que Cossetània Edicions posa a la venda en format digital, a partir de l'1 de febrer, juntament amb Angle Editoria i Edicions Bromera, amb qui ha format el grup Edi.cat.
El trapezista està a l'última.
El debat sobre llibres de paper/llibres digitals, està bé, perquè com més es parli de llibres, millor, però els escriptors, editors, llibreters, etc no podem fer altra cosa que adaptar-nos a les noves eines que vagin sorgint; el futur és imparable. Tant se val quin sigui el format dels llibres de demà, comestibles, submergibles o en supositoris; allí estarem.
De moment, la notícia ha tingut bastant ressò: 1 , 2 , 3, 4, 5, 6 , 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17
Però també podeu aconseguir el llibre en paper, i dedicat personalment per mi, aquí.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Utilizamos el mismo nombre!
salud y suerte

http://elvertigodelatrapecista.wordpress.com/

Jordicine ha dit...

Mira que m'acaben d'escriure al blog:

FNAC Illa: "No tenim El vertigen del trapezista, si vols te'l podem encarregar"
FNAC Triangle: "No tenim El vertigen del trapezista, si vols te'l podem encarregar"
Llibreria Garbí: "No tenim El vertigen del trapezista, si vols te'l podem encarregar"
Abacus Balmes " Només ens queda un exemplar"

Va costar, però ja tinc el llibre a les meves mans.
Per cert, magnífica la foto que il·lustra el llibre; és el moment de màxima tensió, del tot o res...

Estàs a dalt!!! Felicitats per l'exit.

Ferran Porta ha dit...

Enhorabona de debò per l'èxit personal, i col·lectiu com a escriptor que s'adapta als nous temps. L'important és que hi continuï havent qui escriu i qui llegeix!

Ma-Poc ha dit...

Felicitats!

Danann ha dit...

Pensé trobar-ho....ara si, moltes gràcies per la informació

un petó

Susana Peiró ha dit...

Jajajajajá! Jesús me has hecho reir mucho con los libros en "supositorios"

Muchas Gracias por la información y enhorabuena por tu logro personal!

Un abrazo Amigo!

Txarli ha dit...

Em sembla molt bona iniciativa lo dels llibres digitals, encara que jo prefereixo llegir-los en paper.
Pot ser hi haurà una època en que només hi hagi llibres digitals!?

rits ha dit...

Moltes felicitats!
L'altre dia vaig buscar-lo a l'abacus de sants i no el vaig trobar,..

A mi, lo de llegir a la pantalla,... em costa.... de fet quan tinc qu llegir un article llarg o ua llei, me l'imprimeixo... no m'imagino llegint un llibre digital...

Striper ha dit...

Enhorabona nano.

assumpta ha dit...

Un cop més, Felicitats per la teva trajectòria !!!

I gràcies per fer-nos partíceps d'ella a tots nosaltres !

;)

Els del PiT ha dit...

M'agrada saber que es digitalitza tot. Trobo molt interessant la proposta e-book, però penso que on hi hagi el paper per llegir lluny de bateries i endolls i cables...

(Per cert: per què no inventem el paper de vàter digital?)

Mon ha dit...

Les paraules tan siguin digitals o no tenen un bon registre o no. Jo, ultimament llegeixo molt digitalment. Pero encara tinc un bon bolso per posar els de paper.

El mes important es llegir.

Faré uns num. i el demanaré.


No sería millor que digitalitzar poder llogar-los?


;)