13 de febrer 2009

El llibre de l'Hespèria


Suposo que als tres blocaires que gestionen el blog Hespèria els semblarà que faci aquest post tot just avui, divendres 13.

Potser molts recordareu que des d'aquest blog es va organitzar l'any passat un concurs de microcontes de ciència-ficció (màxim 140 caràcters). Fa poc han editat els gairebé 50 relats presentats, que es poden aconseguir en format digital o en paper, sota el títol Hespèria. Relats curts de ciència-ficció. Aquí podeu accedir a la seva presentació digital.

Durant el passat Ebrebloc em van fer arribar la meva comanda.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

És un llibre esplèndid, farcit de relats brevíssims però intensos alhora.
Absolutament recomanable.

J.M. ha dit...

Oh, interessant!

captaire ha dit...

Ja l'he encarregat. Quina il·lusió! És el meu primer llibre!! Encara que sigui MEU en poc més d'un 2%

Trini González Francisco ha dit...

Bonic succés!

Gustau Moreno ha dit...

Estigueu atents a Hespèria, perquè molt aviat es convocarà el segon concurs de relats breus!
Animeu-vos a participar!

kweilan ha dit...

Segur que me'l compro!

JJMiracle ha dit...

I tant si me'n recordo! Una bona iniciativa, sens dubte.

zel ha dit...

Anem a veure'l...M'agrada molt la ciència ficció....

Ma-Poc ha dit...

Vaig llegir uns quants d'aquests relats en la versió online i he de dir que em vaig quedar sorprès de la quantitat d'històries que podien explicar-se en només 140 caràcters. Increïbles!

Josep Lluís ha dit...

Aquí tens uns profà que se'l comprarà... de ben segur.

Anònim ha dit...

jesús, ha quedat una foto superxula, els llibres i el teclat! i quin detall per part teua posar-ho el divendres 13, gràcies!

:D


avís per a navegants: ja ha començat la segona edició del concurs de relats breus via twitter, però esta volta va de por (buuuuuu): http://treshesperides.blogspot.com/2009/02/concurs-de-relats-breus-de-terror.html