11 de febrer 2009

Paraules buscades i trobades

El Google Analytics t'ofereix un munt d'informació i estadístiques sobre el blog, algunes interessants i curioses. Jo hi estic subscrit des del passat 24 d'octubre i durant aquest temps aquestes han estat les 10 paraules claus més buscades que han portat visitants al blog:



Algunes són molt normals, com ara les relacionades amb el títol del blog o el meu nom, però vull destacar l'elevat nombre de recerques sobre Jesús Fusté o sobre El fantasma de Canterville, el llibre que es veu que desperta més interès dels 105 que he comentat fins ara.

9 comentaris:

fada ha dit...

És realment curiós. I el que no deixa de sorprendre'm és la quantitat de prestacions que té tot aquest món d'Internet.

Ma-Poc ha dit...

Jo també tinc l'Analytics i és realment curiós alguns termes que acaben portant visitants al bloc! :)

Striper ha dit...

Es curios com arriben a vegades al bloc ufff, imaginat les busquedes per el meu.

Els del PiT ha dit...

És molt interessant i estrambòtic descobrir perquè vénen certes visites. La que més m'ha impactat (per fastigosa i lamentable) del meu, en poc més d'un any, era en castellà i deia: "me fo...é a mi nieta" (tot per culpa d'haver penjat la lletra de la cançó "No todo va a ser fo...r" de Javier Krahe, cantautor madrileny).
No m'agradà gens i el vaig eliminar
:-(

Deric ha dit...

carai, què interessant!

Anònim ha dit...

Ostres, realment és molt interessant.
Heu pensat què feia la gent temps enrere sense internet?, suposo que viure i gaudir del temps amb menys estres ni pressa, malgrat treballar moltes hores.
El món avança amb nosaltres, és tot tan màgic!

rebaixes ha dit...

Tot té el seu interés. Millor saber que ignorar. Anton.

Vivir es una casualidad ha dit...

Genial :-) M'acabo de subscriure a Google Analytic. Es un no parar de descobrir coses aixó d'Internet...i en rel.lació al titol del teu post: sense llegir el contingut, d'entrada, m'ha vingut al cap un llibre que es diu "La tienda de las palabras" de Jesús Marchamalo que em va agradar moltíssim i l'he regalat sovint amb molt bona acollida. Us el recomano :-)

Assumpta ha dit...

M'ho vaig fer ahir per la nit i ja em funcionaaaaaaaa!!!! :-)))