02 de febrer 2009

La buida carpeta plena d'il·lusió

Fa uns dies em vaig trobar pels carrers de Tortosa una persona vinculada amb el món de la cultura i, com sempre, vam estar una bona estona xerrant. En relació amb un dels molts projectes que porta entre mans, i que m'afecta especialment, em va comentar que ja té una carpeta amb el meu nom, tot i que encara està buida i la cosa requerirà el seu temps i esforç.
Bé, aquest és un primer pas important, ja que, encara que dins la carpeta no hi hagi cap document encara, sé que està plena d'il·lusió.

20 comentaris:

òscar ha dit...

les carpetes, els projectes, sempre comencen inevitablement en un full en blanc.
l'esperit positiu és veure-les buides de fulls però farcides d'il.lusió.

Rita ha dit...

Tenir la carpeta ja és un pas important...

Ferran Porta ha dit...

Anava a dir el mateix que la Rita: hi ets, ara només faltar que siguis. Arribarà!

Efrem ha dit...

Esperem que vagi bé!

ddriver ha dit...

menys es res no???

Unknown ha dit...

Des del meu punt de vista, sempre és millor una buida carpeta plena d'l·lusió, que una plena carpeta buida d'il·lusió.

Garbí24 ha dit...

Quant algu escriu el teu nom , per gust, ja vol dir alguna cosa.

Núr ha dit...

Fora conyes, prò quan crees una carpeta al teu ordinador amb el nom d'un projecte és perquè esperes que en sortirà quelcom de gran i important! :) Molta sort!

Eva ha dit...

Molta sort!!!
D'això es tracta d'il.lusionar-se amb les ganes d´encetar projectes nous!!!
Salut!!!

Striper ha dit...

Es com si fos la primera pedra a mes molt solida.

Striper ha dit...

Es com si fos la primera pedra a mes molt solida.

mai ha dit...

Finestra a finestra s'obren nous móns.

Anònim ha dit...

Doncs vinga, a omplir-la !
Endavant les atxes !

Txarli ha dit...

El més difícil és sempre "escriure la primera linia". Un cop caigui el primer arxiu a la carpeta, estic segur que no pararan d'entrar-n'hi més!
Sort i ànims amb el projecte!

Ma-Poc ha dit...

Molta sort! Sempre costa omplir les noves carpetes, però quan veus que de mica en mica comencen a tenir coses... és una molt bona sensació ;)

Deric ha dit...

si està plena d'il·lusió mai estarà buida

Josep Lluís ha dit...

Felicitats Jesús, no és gens fàcil que en aquests temps, algú obri res a ningú, així perquè li neix...

Unknown ha dit...

Un post senzillet però que m'ha agradat... també amb il.lusió

rebaixes ha dit...

Que una carpeta pensi en tu, és màgic.Anton.

rits ha dit...

doncs a alimentar aquesta il·lusió!