30 de juliol 2008

67è joc literari

Arribem a l'últim dels jocs literaris de juliol que, com sabeu, tenen com a premi del mes un cap de setmana en un apartament per a sis persones a la casa rural Les Valletes d'Arnes (Terra Alta). En aquesta galeria podeu veure algunes fotos del poble.

Avui, com a pista per a resoldre el joc, us ensenyo la portada falsa d'un llibre que no existeix, El far del pla. Malgrat tot, aquest títol inventat n'amaga una altre de real en forma d'anagrama, d'una famosa novel·la catalana que heu de descobrir. Qui sap, potser la imatge mostra alguna pista més.

Cal que envieu la resposta a jesusimaite@gmail.com juntament amb el vostre nom i població.

El termini per a participar en qualsevol dels jocs d'aquest mes serà el 5 d'agost. Queden pocs dies!

Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

10 comentaris:

Unknown ha dit...

I en van 67...molt bé!

Striper ha dit...

Ho intentare.

Noctas ha dit...

Vinga doncs...saludus

Jordi ha dit...

Uff!! Ara em començaré a trencar el cap!! Per cert, pots refrescar-me el teme anagrama?

Jesús M. Tibau ha dit...

Un anagrama consisteix en alterar l'ordre de les lletres, de manera que resulti un altre nom o frase, sense que en sobri ni en falti cap.

Oscar Ramírez ha dit...

Doncs com a nom per un llibre està molt bé i la portada és atractiva, jejeje. Dit això, crec que sé la resposta. Vaig a mirar si ho confirmo.

Cèlia ha dit...

Ara, m'ha vingut al cap! Doncs aquest anagrama t'ha quedat rodó!

mar ha dit...

bona nit, Tibau
passava per aquí per desitjar-te un bon estiu
una abraçada
m

- em sembla que em rendeixo amb això dels jocs...

Júlia ha dit...

Molt bo, ara l'envio, a veure si em toca, que tinc molt mala sort.

Anònim ha dit...

Un anagrama rodó, rodó. L´autor de l´obra en qüestió estaria encantat de la vida, de la manera que és simpàtic i divertit.






bia