11 de febrer 2009

95è joc literari: el creatiu del mes de febrer

Avui arriba el torn al joc literari de tipus creatiu del mes. En aquest cas us demano que escriviu algun text inspirat en la imatge, d'una extensió entre 100 i 200 paraules. Com sempre en aquest casos, us proposo als blocaires que els pengeu al vostres blogs i que m'aviseu per tal de poder incloure un enllaç. D'altra banda, demano a la comunitat docent que incentivi la participació de l'alumnat en aquesta mena de jocs creatius. El mes passat, per exemple, vaig tenir una immensa alegria amb la participació d'un xiquet que encara no té 10 anys.
Envieu-me els textos a jesusimaite@gmail.com juntament amb el vostre nom i població si participeu per primera vegada.

Ànim, que totes les propostes són correctes i obtindran números per al sorteig del premi del mes: un lot de llibres cedits per la Fundació Manuel de Pedrolo.

El termini acabarà el 3 de març.
.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

10 comentaris:

JJMiracle ha dit...

Au, ja hi he participat.

Unknown ha dit...

M'agrada, aquesta escultura... d'una contundència suau i acollidora.

Striper ha dit...

Bonica escultura!!!!

MeiAlbiol ha dit...

M'encanta aquest joc literari :D Ara mateix t'envio el meu escrit.

Quina il·lusió! I la imatge és fantàstica, se m'ocorren tantes coses... però només un!

Ma-Poc ha dit...

Acabo de participar al joc :)!

Txell Sales ha dit...

Acabo de participar al joc.

aigua ha dit...

relat publicat i enviat :)

Nuesa Literària ha dit...

Ja tens la meva primera participació als teus jocs!

MGJuárez ha dit...

He fet una primera participació, gràcies pel joc.

Montse.

Jordi Pinyol ha dit...

Hola Jesús,

Finalment m'he decidit a participar en un dels teus jocs literaris. Com que és la meva primera participació, a més de deixar aquest comentari, també t'he enviat un correu electrònic amb les dades corresponents.

Salut!