29 de novembre 2015

A la presentació de l'obra poètica completa de Gerard Vergés


Quin gran cap de setmana literari! 
Començà ja el divendres a les 16 hores quan vaig gravar el programa número 171 de Tens un racó dalt del món, a Canal 21, amb Toni Arencón de convidat, i que probablement ha estat el més impactant i sorprenent per a mi (però d'això ja en parlaré més endavant).
Després, a la tarda, petita trobada per a polir quatre detalls d'un dels esdeveniments més ambiciosos que crec que he organitzat, iq ue començarà tot just aquest dillums (d'això ja en parlaré).
I ja per a acabar el divendres, vaig tenir l'honor i el plaer de participar a la presentació de l'obra poeètica completa de Gerard Vergés, que publica Proa. L'aula didàctica del Museu de Tortosa feia goig, plena de representatns de tot el ventall polític i, sobretot, de tota la vida cultural ebrenca per a retre un homenatge més al gran poeta tortosí. Parlaren Manel Ollé, Emili Rosales, editor, i Dolors Queralt, regidora de Cultura, i jo vaig llegir un dels poemes de Vergés que més m'agraden, En una galàxia perduda, en un petit planeta.
I l'endemà dissabte...! (d'això també ja en parlaré).