13 de novembre 2015

La presentació del llibre de la Marató





Com he explicat, enguany participo al llibre de la Marató de TV3, que es va presentar el dijous al plató número 1 de TV3 (al que roden Oh Happy day, perquè ens entenguem).
No visito gaire sovint els estudis de TV3 (de fet, mai m'hi havien convidat encara com a escriptor), i, atesa la distància des de Tortosa, m'agafo un dia de festa; m'acompanya al bus Salvador Espriu, mentre miro de reüll al mòbil les notícies que la gent penja del debat de no investidura.
Ja a Barcelona, al tramvia, coincideixo amb un dels il·lustradors del llibre, Ferran Martí, i amb el narrador de l'audiollibre (novetat d'enguany) David Espuny. Ja havíem coincidit al dinar de col·laboradors d'una setmana enrere, i ja ens uneixen les complicitats.
Un cop arribat a TV3 em deixo portar per la il·lusió,perquè l'últim que hem de deixar de ser és xiquets que baden i juguen. Trobo més coneguts, la Mercè Foradada, Lluís Recasens (conegut per L'Avi, que ja fa uns anys va col·laborar amb els jocs literaris del meu blog oferint un dels seus dibuixos de regal), Jordi Cervera, Martí Gironell... i molts altres. I també la Pati Pla del Club suúper 3 (penso que quina llàstima que no estigui mon fill).
Després de la roda de premsa, fotos de grup amb els participants del disc i el llibre, i una gravació de 15 segons explicant el meu relat amb la Mònica Huguet.
En resum, bon rotllo, rialles i satisfacció. I de tant en tant, algú deixa caure la necessitat que TV3 li dediqui més temps, i de més qualitat, a la literatura.
També en parlen a:
Perdidos en la tele
barnafotopress
El blog de la Marató
Telenotícies