17 de febrer 2022

L'espectacle de la vida, a Amposta

El proper 17 de febrer, a les 7 de la tarda, presentació de L'espectacle de la vida, coeditat per Ganzell Edicions i Editorial Petròpolis, a la Biblioteca Sebastià Juan Arbó, juntament amb els dos editors, Eduard Boada i Jaume Llambrich, i de Jesús Ferré, a qui he demanar que hi participi de la forma que vulgui.

Jesús comenta que no ha presentat mai cap llibre, i que li fa il·lusió i respecte alhora. Tinc plena confiança en què ho farà molt bé i, sobretot, amb emoció, que és el més important per a mi. El conec de fa molts anys, dels inicis del món blocaire, a través dels vídeos que penjava de La cuina de Jesús. Després fou el promotor del primer curmetratge que es va fer a partir dels meus contes, concretament Espantant gavines. És creatiu, enginyós, divertit, inquiet, i desprén sensibilitat en tot allò que fa: per a mi és un plaer tenir-lo a la meva família de lletres, i aquest dia al meu costat en aquest llibre que mira la vida de prop, amb tendresa.

Us espero el dia 17 a Amposta, aquesta ciutat on m'hi sento tant a gust.