15 de setembre 2008

Desdefinicions (72)

Per a molta gent avui és un dilluns molt més cru que la resta, ja que és la tornada al cole. Cal prendre-s'ho amb humor; penseu que les Desdefinicions no han fet vacances.

llençaria. Conjunt de roba interior amb tan mal estat, que val més tirar-la per evitar passar vergonya si ens trobem en situacions íntimes.

ABBArícia. Desig excessiu d’acumular discs d’un famós quartet suec.

tradicioanal. Anus típic.

tassació. Fixar el preu d’una tassa (de cafè, per exemple, que ja estan pels núvols).

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Sento que et dec un gran somriure o fins i tot un riure cada dilluns al matí. Gràcies!

Striper ha dit...

llençaria perfecte i es clar per "llançarla" abans se ha de treure.

Rosa Bessó ha dit...

Sóc de Reus i treballo a Tortosa. M'ha agradat conèixer aquest blog d'un escriptor que està a cavall de Cornudella, Reus i Tortosa, una mica com jo, encara que jo arribo fins a Ulldemolins (el poble del meu pare). Sí, com molts avui em toca iniciar curs amb els alumnes, tortosins,en el meu cas. Molt originals, les desdefinicions.

Marta ha dit...

Boníssimes les desdefinicions, m'he fet un tip de riure, és genial, quina bona idea. Gràcies Jesús!