17 de setembre 2008

74è joc literari


Avui toca el joc literari mensual de tipus creatiu. Com que s'aproxima el concurs de castells de Tarragona, us proposo la creació d'un text que ha de complir les següents condicions:

-Extensió: entre 100 i 200 paraules
-Basat en el món dels castells humans
-El text ha de ser del gènere negre (o sigui, assassinats, crims, lladres i serenos, etc)

Heu d'enviar les vostres propostes a jesusimaite@gmail.com juntament amb el nom i població, i jo aniré mostrant els textos, si no em dieu el contrari. Si teniu un blog, us proposo que també hi pengeu els textos, i jo afegiré un enllaç. En aquest enllaç podeu veure les primeres.
Acaba de començar el nou curs escolar i demano a professors i professores que promoguin la participació entre el seu alumnat. En aquest sentit, aprofito per agrair que la web EDU365 inclogui aquests jocs literaris als enllaços d'interès de llengua catalana.

El fet de participar representarà obtenir números per al sorteig del premi del mes: un lot de llibres cedit per Edicions La Campana.

El termini per a participar a qualsevol dels jocs del mes serà el 30 de setembre.

Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

6 comentaris:

Òscar Cavero 100% ha dit...

a veure si guño :) pasat i comenta gràcies

Anònim ha dit...

Gràcies al club de lectura de la biblioteca de Tarragona conec el seu block. Em sembla interesantisim. Fantàstic el fet de proposar jocs literaris. Endavant!!!!!

Striper ha dit...

L'anxneta va caure sobre el bisbe des de un 4 de 12 ... Ja rumiare alguna cosa

Jordi ha dit...

Ens posarem mans a l'obra!! Aquest és més assequible per mi!!

Anònim ha dit...

Aquesta setmana t'he deixat la meva participació penjada del meu bloc. Feina feta !

Anònim ha dit...

El del comentari anterior sóc jo, però veig que no he aconseguit identificar-me correctament.
Benvinguts, passeu, passeu ...
Salutacions.