13 de maig 2010

Petropolis i Jaume Llambrich a Tens un racó dalt del món


Jaume Llambrich, el company blocaire de La Cala, és el convidat del programa d'aquesta setmana de Tens un racó dalt del món, al Canal 21. Hem parlat del seu blog El basar de les espècies, dels seus pod casts (em escoltat el que va fer sobre un poema d'Adrià Chavarria), de l'impacte de les noves tecnologies a la indústria dels llibres i, sobretot, de la seva de la seva editorial per internet de llibres gratuïts Petròpolis. I també em informat de la 4a edició de l'Ebrebloc els dies 15 i 19 de maig.
Com cada setmana he fet una pregunta relacionada amb el convidat. En aquesta cas ha estat la següent: a quin país pertany la ciutat de Petròpolis.
Si envieu un SMS al número 27011, posant TVON(espai)RACO(espai) "resposta", entrareu al sorteig de 5 exemplars del llibre Jo sóc aquell que em dic Gerard.
El nom d'aquesta ciutat, que dóna nom a l'editorial, està relacionat amb l'autor austríac que Jaume Llambrich ens ha recomanat: Zweig.
.
Podeu veure el programa al Canal 21 a les repeticions dels propers dies, i a la web de TEVEON.

3 comentaris:

Lluís Bosch ha dit...

El sorteig enviant un SMS em sembla la culminació d'una mena de burla. A què juguem?

Carme ha dit...

Enviat. Ara, que hi hagi molta sort. Ens veiem demà a l'Ebrebloc!!!

glutoniana ha dit...

Vaja dos :)