16 de juny 2010

165è joc literari

Ja tenim aquí el tercer joc literari d'aques mes. Com podeu veure, en aquesta imatge falta una fotografia que correspon a un escriptor català. Si coneixeu la resta de personatges podreu intuir de qui es tracta.
.
Envieu la resposta a jesusimaite(arrova)gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu, i si encerteu aconseguireu punts per al sorteig del premi del mes de juny: un nou lot de 10 llibres a escollir d'Arola Editors.
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs literaris d'aquest mes acabarà el 6 de juliol.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

3 comentaris:

romanidemata ha dit...

m'ho miraré amb més calma estic treballant i m'he encuriosit... a veure a veure... ahahah

salut i participació...

Joan

kika ha dit...

aquest m'ha inspirat i crec que m'ha sortit sencer... però ja ho veurem... quins nervis..

tina ha dit...

Em sembla que ja el tinc!