01 de juny 2010

El proper llibre ja té títol

Aquest mes he iniciat una campanya per a escollir entre tres candidats el títol del meu proper recull de relats. Un cop més he d'agrair-vos la participació que per poc no ha arribat a 200 persones (199), entre vots al blog, al facebook o per correu electrònic. Com ja vaig dir, entre tots els vots he sortejat un lot de llibres de Cossetània d'escriptores/es amics, i axí com un de meu a escollir. La guanyadora ha estat Ció Munté. Felicitats.
El resultat de la votació ha estat el següent:
.
I un cop de vent els despentina. 101 vots; 50,75 %
A un centenar de metres, un pont. 60 vots; 30,15 %
Humans i accessibles. 38 vots; 19,10%
.
Per tant, heu decidit que el títol del meu proper recull de relats sigui I un cop de vent els despentina.

14 comentaris:

òscar ha dit...

Poc llibres poden afirmar tenir un títol tan democràtic.

Marta M.Q. ha dit...

Que bé! És el que jo havia votat. És un títol molt poètic.

Carme Rosanas ha dit...

Je, je, je... :) sabia que guanyaríem! És un títol genial! oeeee oe oe oeeeeeeeeeeeeee!

Isabel Barriel ha dit...

És fantàstic, és el millor!
Ningú es resistirà a comprar un llibre amb aquest títol...

Assumpta ha dit...

Oh!

Mon ha dit...

molt ben escollit, es fantastic el titol

Rafel ha dit...

Ha anat d'un 1% no haver de fer segona volta.

mar ha dit...

M'encanta!

bajoqueta ha dit...

Molt poètic! Ara et falta omplir-lo de contes :)

marta ha dit...

Felicitats al títol guanyador i a la guanyadora! :)

Pilar ha dit...

vaja, el vent ha bufat favorablement...Felicitats als guanyadors!

jomateixa ha dit...

Bé, l'aurem d'anotar a la llista de pendents... quan surt?

Jesús M. Tibau ha dit...

De fet, aquest serà el llibre que més aviat hauré decidit el títol, gràcies a tots vosaltres. Segurament no sortirà fins el mes de febrer.

Octavi Serret ha dit...

bé, no és el meu però FELICITATS Jesús...!!!
T'espero per presentar-lo a la llibreria abans que íxque??,jejejeje

Fins demà Jesús...