25 de juny 2010

Se li'n va el cap

L'àvia sempre diu que se li'n va el cap. Però quan diu que se li'n va el cap, vol dir que se li'n va la memòria. No recorda on deixa les coses, i s'atabala. I com que la veig amoinada quan li passa això, li he fet un pentinat especial, amb pega que em sobra del cole i bastanta laca, perquè sempre ho tingui tot a mà.
Com que li he fet jo, aquest pentinat, ella es posa tota contenta, i em diu que no pateixi, que de les coses més importants, de les persones que més estima com jo, mai se n'oblida.
.
Text inspirat en una imatge suggerida al blog Contes divers.

5 comentaris:

lolita lagarto ha dit...

Preciós conte i un dibuix ben original!

jomateixa ha dit...

Molt bonic i emotiu, jo tenia una avia que també necessitava una mica de pega.

Elfreelang ha dit...

Molt maco!

Roser Caño Valls ha dit...

M'ha encantat aquest conte! Quina imaginació i quina manera que tens de posar en ordre les teves idees. Segueix així ;)

GURMET ha dit...

Als que s'estimen mai s'obliden. Precios.