13 de juny 2010

Presentació d'Una sortida digna a Falset


Divendres passat presentem Una sortida digna a la Biblioteca Estrem i Fa de Falset, en un acte organitzat pel Centre Quim i Soler.
Agustí Masip s'encarrega de fer un resum de la meva trajectòria i resumeix el contingut del llibre. Em presenta com un agitador cultural. Jesús Fusté torna a col·laborar en una presentació, generós com sempre, i interpreta dues cançons; una d'elles és una primícia: Ja no en queda res. Accent prioratí per tant en aquest acte, acompanyat d'un vi del Mas de l'Abundància del Masroig.
Com dic quan em toca parlar, un dels tresors més valuosos que acumulo i gaudeixo (no l'enterro en una illa deserta) és la llarga llista de persones disposades a col·laborar amb mi en tota mena de propostes, com l'Agustí, com el Jesús i tants d'altres; una llista que creix i em fa ric.
Com a totes les presentacions, m'agrada llegir un parell de contes del llibre, algun de molt breu, inèdit, i especialment adient aquí al Priorat, un conte dedicat al Montsant, La muntanya més gran del món, que ja vaig llegir la meva anterior estada a Falset, al Col·legi Antoni Vilanova.



7 comentaris:

Joana ha dit...

Un plaer escoltar-te.
Que tingues molta sort amb aquest llibre!!!

Teresa Costa-Gramunt ha dit...

Una abraçada per a l'Agustí Masip, per a Falset i el Priorat en general i per a tu i el teu llibre.

Elna ha dit...

Jesús,

Si sabessis el mal que fan algunes cançons...

Cèlia ha dit...

Presentar el teu llibre a la teva comarca... ha de ser un goig! Moltes felicitats de nou! El llibre va creixent!

Jordi Tudó ha dit...

Molta sort. Això de presentar una cosa tan teva i al davant dels teus, deu ser una passada.

Molta sort

onatge ha dit...

Tibau, sempre tens una Sortida digna!

Salut i combat.
onatge

Jobove - Reus ha dit...

entre a aquest enllaç que et portaràs una sorpresa

salut i a veure si descansem que faràs un pet com una aglà

http://www.cercabloc.cat/ranquings.php