18 de desembre 2010

Activitats literàries de la setmana, i un Pare Noel especial


Mentre les lleis de la física i el meu físic m'ho permetin, i altres prioritats menudes no estiguin pel mig, intento participar en totes les activitats literàries que puc. Aquesta setmana n'ha estat un bon exemple.
.
Dilluns. Assisteixo convidat a la reunió del Club de Lectura de Jesús per a comentar Una sortida digna. No em canso mai de dir que els clubs de lectura són possiblement la meva activitat preferida. Et reben cordialment, amb somriures, amb ganes de preguntar-te moltes coses, d'intentar endevinar la mena de persona que s'amaga rere el llibre que han llegit . Aquest cop no ha estat una excepció, com tampoc l'aplastant presència del gèner femení respecte el masculí.

Dimars. Entrevista a Ràdio Tortosa, al programa La punta del diamant que condueix Núria Mora, concretament a la secció dedicada a la Biblioteca Marcel·lí Domingo. Amb Irene Prades, la directora de la Biblioteca, parlem del Club de Lectura que coordino (4 anys; 40 llibres) i dels meus projectes literaris. Ella llegeix un conte de Postres de músic; jo, un nanoconte inclòs al proper recull col·lectiu que es presentarà al febrer. A migdia, gravo el programa de televisió setmanal a Canal 21.

Dimecres. Presento a la llibreria La Bassa de Móra d'Ebre El somni de Tàrraco, de Xulio Ricardo Trigo. El plaer d'encetar per part meva un nou lloc engrescat en fer activitats literàries, i de compartir tertúlia amb amics.

Divendres. No sóc jo el protagonista, però l'acte és sobradament el més emotiu per a mi. Festival de Nadal de la guarderia, amb un Pare Noel ben especial

3 comentaris:

✿||Noemí||✿ ha dit...

Hola amic, la veritat es que m´alegro molt per tu i altres també, us desitjo que us passiu moooolt bé!!!. Arreveure!

Una abraçada ben forta des de Girona de Noemí.

Rafel ha dit...

Bones festes amb una nova desdefinició:

Pare Novell espaial: progenitor que no hi cap a l'espai que li han assignat al festival escolar de Nadal.

Pakiba ha dit...

Veig que a tots el clubs de lectura hi ha mes génere femeni que masculí.


BONES FESTES JESUS