10 de desembre 2010

Un regal avançat: La muntanya més gran del món, ara en castellà


Un dia hauré de fer una llista amb els moltíssims regals que m'ha oferit la Catosfera, i que difícilment podré tornar mai. El darrer ve de la mà de la Pilar, i un dels seus blogs, Sala de lectura, on convida a gravar lectures de textos i a col·leccionar-los al seu blog.

La Pilar no tan sols m'ha fet la feina de convertir en gravació de veu un vídeo on llegeixo un dels meus contes més estimats, "La muntanya més gran del món", inclòs a El vertigen del trapezista, sinó que a més l'ha traduït al castellà i l'ha llegit infinitament millor que jo.

Us convido a veure'n el resultat al seu blog, i a participar-hi.
Com diu la Pilar, encara no he aconseguit viure del "cuento", però em sento ric en estima.




1 comentari:

Carme Rosanas ha dit...

Ha quedat fantàstica, la muntanya més alta del món!

M'ha agradat escoltar-ne les dues versions.