28 de desembre 2010

Històries veïnals, 8a edició

Després d'un parèntesi de diverses edicions, torno a participar a les Històries veïnals, a la 8a tongada. Si no ho coneixeu, es tracta d'escriure un relat entre quatre persones, on a cadascú li pertoca un fragment, amb algunes normes que el veí de dalt ens imposa. Podeu llegir el relat sencer en aquest enllaç. Aquest cop a mi m'ha tocat rematar el relat i, un cop llegit, m'adono que perfectament es pot vendre com un microconte.
.
"Andrea i Adriana, Adriana i Andrea, no sé fins quan durarà tot plegat. Dos noms, dues històries; un malson. Des de que morí sa mare i ens va deixar sols tot anà cada cop pitjor. Andrea i Adriana, pols irreconciliables que es necessiten alhora; pobra filla meva. Quan la visito no sé quina de les dues em trobaré, però l’escolto, i l’abraço i, després del petó de comiat, surto del sanatori amb un regust amarg a la boca, com un pastís de crema que s’ha fet malbé."

3 comentaris:

Pakiba ha dit...

Vinc fin aqui per desitjarte
BON ANY NOU

Carme Rosanas ha dit...

Ja el vaig llegir quan el veí el va penjar. Boníssim, Jesús!

Lale Mur ha dit...

Fantàstic, Jesus. Acabo de llegir tot el relat! Molt bo! Bon any!