24 de desembre 2010

I un cop de vent els despentina (fragment)


Dimecres no em van tocar diners, però fou un dia carregat d'il·lusió. A mig matí vaig rebre un correu molt esperat, de Marc Volpini, el dissenyador de les darreres portades dels meus llibres amb Cossetània; m'envia la proposta de portada de I un cop de vent els despentina, el llibre que vosaltres vau escollir el títol i que sortirà al carrer el mes de març.

El felicito públicament perquè, un cop més, la portada m'entusiasma. Avui us en mostro només un trosset. la resta, després de vacances.

6 comentaris:

wanderlust ha dit...

Quina bona pinta, és molt suggerent

McAbeu ha dit...

Ja tinc ganes de veure el llibre acabat. :-)

fanal blau ha dit...

Esperarem, doncs!
De moment...un Bon Nadal, Jesús M!

Clidice ha dit...

Felicitats! I bones Festes! :)

Pilar ha dit...

Felicitats, Jesús!

Admin ha dit...

Felicitats... Ja tinc ganes de llegir-me'l!