15 de desembre 2010

Joan Giné i El genet nu a Tens un racó dalt del món

Aquest dimecres 15 de desembre, a les 21.00, conversaré a Tens un racó dalt del món amb el prioratí Joan Giné-Masdeu sobre el seu llibre El genet nu, novel·la guanyadora del Premi Pin i Soler 2009, on narra les peripècies d'un jove brigadista internacional durant la batalla de l'Ebre, la seva forma d'utilitzar l'amor i el sexe com una mena d'exorcisme personal i la seva especial relació amb els cavalls. El llibre, malauradament, també parla de la pèrdua de la innocència i de la traïció als ideals.
El programa es pot veure dimecres a les 21.00 pel Canal 21 o en properes repeticions durant la setmana. També es pot veure per Internet a la mateixa hora a la secció Directe i, més tard, a la secció de Programes de la web de TEVEON.

1 comentari:

Vicent Cerdà ha dit...

EL GENET NU. Un llibre que em va apassionar sobretot per l'evolució afectiva que em va provocar el protagonista al llarg de les seues pàgines.
Una manera d'acostar-se al paisatge prioratí i de la Ribera d'Ebre. Sóc Vicent Cerdà i coordino el CLUB DE LECTURA DE POBOLEDA, el llibre que veurem ara al febrer, a Poboleda, encra no ho tenim tancat però convidarem al sr. Giné a vindre al Club.
Per cert sr. Tibau, vaig llegir "Tens un racó dalt del món" i "Postres de músic" i està vosté convidat a proposar-nos un dels seus llibres i el llegirem al Club de Lectura de Poboleda.
Jo vaig estar de mestre a Cornudella de 2011 a 2003 i a Poboleda des de 2004 a 2009.
Fins aviat.
Vicent Cerdà