22 de desembre 2010

Ignasi Revés a Tens un racó dalt del món


Aquest dimecres 22de desembre, a les 21.00, conversaré a Tens un racó dalt del món amb Ignasi Revés, sarroquí que viu a Reus i que va passar un temps a les Terres de l'Ebre. En deu tenir bon record del nostre riu, perquè sovint hi torna, i una mostra és el seu darrer llibre Esmorzars a l'Ebre, del qual ja n'he parlat al meu blog, una de les frases que s'hi pot llegir: “Mentre el contemplo per enèssima vegada, em pregunto si en aquest riu me n’hi he deixat un bocí o si, al contrari, és d’aquest riu que en porto un bocí allà on vaig”. En aquest llibre fa un repàs a diversos locals típics on se serveixen esmorzars, ens fa descobrir gran part del nostre territori i, sobretot, té gran qualitat narrativa.

El programa es pot veure dimecres a les 21.00 pel Canal 21 o en properes repeticions durant la setmana. També es pot veure per Internet a la mateixa hora a la secció Directe i, més tard, a la secció de Programes de la web de TEVEON.

1 comentari:

✿||Noemí||✿ ha dit...

La setmana passada no vaig trobar cap Canal 21 per aqui a casa meva, suposo que solament que ho fan a Tortosa i Reus, no? Ja m´ho dirás alguna cosa. Que passis bé durant d´aquesta tarda. Fins després!.