01 d’octubre 2008

El vertigen del trapezista al Club de Lectura de Tarragona

Ahir vaig poder compartir tertúlia i comentaris sobre El vertigen del trapezista al Club de Lectura de Tarragona, tal com vaig comentar fa uns dies. Em sembla que ha estat una xerrada amena on he pogut copsar les diverses interpretacions que cada lector (o millor dit, lectora, majoritàriament) han fet del llibre. Hem parlat dels contes, de blogs, de nostàlgia; he mostrat imatges molt relacionades amb l'argument d'algun relat; de deixat escoltar un fragment de la cançó És com un miracle, de la Montse Castellà, amb fragments extrets d'un dels contes; els he llegit, com a modest regal, un conte inèdit que serà inclòs al proper recull; i ens hem fet una foto de grup.
Jo que he viscut els Clubs de Lectura des dels dos bàndols, certifico que són una eina fantàstica.

Gràcies a tots i totes per l'acolliment.

6 comentaris:

rebaixes ha dit...

Dic que us ho mereixeu. Felicitats !!! L'avi Anton.

Striper ha dit...

Noi el 95% del public son dones venian per tu o per el trapezista.

bajoqueta ha dit...

Estaria bé que al Club hi hagués més participació de públic masculí, però és lo que hi ha de moment :)

Crec que en general ens ho vam passar molt bé, i animo a la gent que no sapigue lo que és un Club de Lectura que ho prove, segur que se decepciona.

Doe ha dit...

Doncs jo sóc noi, sóc del club de lectura de Tarragona i a sobre surto a la foto!

Jordi ha dit...

Eh!! Jo si en feu una per BCN m'hi apunto!!

Anònim ha dit...

Compartir la xerrada va ser molt agradable. Gràcies per haver pogut gaudir de la seva presencia. Realment el club de lectura funciona i té una tasca molt important. Des de aqui encoratjo els reponsables a no defallir.