14 de gener 2009

91è joc literari


El 91è joc literari pren de nou la forma d'una operAfegeix una imatgeació aritmètica, en aquest cas relacionat de manera íntima amb la poesia.

El joc és senzill: heu de trobar el títols dels llibres dels poetes de les imatges que compleixen la igualtat, i enviar-los a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el vostre nom i ploblació, si és el primer cop que participeu.



Ànim, que no és gaire difícil, i podreu obtenir números per al sorteig dels premis del mes.

El termini acabarà el 3 de febrer.

Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

11 comentaris:

Striper ha dit...

Bé primer tindre que confirmar qui son els escriptors, crec que ho se pero.

Anna ha dit...

Doncs ara m'hi poso.

Cèlia ha dit...

Ui, poesia... Fet també!

rebaixes ha dit...

Qui lluits contra el destí? Anton.

Barbollaire ha dit...

Bona tarda
Fet!!!

Josep Lluís ha dit...

M'hi poso però, soc dolent...

Assumpta ha dit...

Ho tinc!!!

Ara ho envio, eh? :-)

Susana Peiró ha dit...

Querido Amigo:

Volveré para leer tranquilamente tu propuesta (necesito traducir).

Pero quería agradecerte muy especialmente que me acompañaras con el grito por la Paz en Gaza. Ojalá se escuche!

Mi beso para Vos!

Anònim ha dit...

Jo també em sembla que ja ho sé, ara mateix acabo d'enviar l'e-mail.
XAREL_10 (http://xerraires.net/macabeu/)

JRoca_Font ha dit...

Avui m'he animat a participar per primera vegada, a veure si hi ha sort, diria que l'he encertat.
Salut

mai ha dit...

M'has enganxat, un el conec, l'altre no. A veurq què hi puc fer perquè l'equació ....