05 de gener 2009

Blocaire invisible

Ha arribat l'hora de desvetllar qui m'ja tocat com a blocaire invisible, segons el sorteig que va organitzar el nostre veí de dalt. Es tracta del Robertinhos. El meu regal és triple. En primer lloc, quatre versos dedicats al seu alter ego en forma de dibuix.

Amb aparença d’infant
i un xiclet al teu gust,
infles mons de joguina
amb el bufar dels somnis.





En segon lloc, un fragment del diari del dia que va nèixer que, com pudeu veure, demostra que les coses no han canviat gaire.


I en tercer lloc una cançó d'un dels seus grups preferits.

Espero que t'agradin els regals, Robertinhos.

D'altra banda, el meu regal es pot trobar a Té la mà Maria, cosa que em fa il.lusió perquè és un dels meus blogs de referència.

9 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

Àpali, el noi ja pot estar content!

El veí de dalt ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Robertinhos ha dit...

Merci company!regal triple aquest any!

m'agrada el vers, molt útil en aquests dies que estic visquent. Quina llàstima que 27 anys després seguim estancats en el mateix punt, no? Per sort, hi han grups que com Morcheeba o els Rolling Stones segueixen sonant molt bé.

Merci Jesús! M'ha costat trobar-te, m'he liat i liat. Fins que no he arribat a casa a les 23 i he aconseguit ordenar les lletres de la teva darrera pista, ha estat impossible. Fins i tot pensava que era el Amu Daria...i abans havia passat pel Clint, la Joana, el Té la mà, el Tondo Rotondo, etc.

Gràcies!!!!!

Jobove - Reus ha dit...

nen passa per casa que tens un regal de "reixos" com diem al Baix Camp

t'apreciem de collons !!!!

rebaixes ha dit...

Bé...Anton.

Striper ha dit...

Segur que l'has fet ben feliç.

zel ha dit...

Apa, Jesús, en saps un niu, eh? Petons i bons reis (per un dia, i prou, que no som pas monàrquics...)

Albanta ha dit...

Un bon regal...
Bon dia de Reis!
Besets

Laura ha dit...

M'agrada molt el regal que has fet i el que t'han fet. De luxe!!