08 de gener 2009

Felicitats petites (78)

La vida sempre et té preparada alguna sorpresa, tot just quan no t'ho esperes, per exemple, mentre et endreces la casa.
Fa uns dies ordenava els llibres que vaig acumulant per manca d'espai (i de disciplina) i van caure a les meves mans uns llibres que em van regalar els membres de la Fundació Àngels Planells durant la presentació del meu llibre a Blanes. L'obsequi consistia en dos lots de llibres sobre aquest pintor: un per a mi i l'altre com a premi del jocs literaris. En tornar de Blanes vaig fullejar només els llibres d'un dels dos lots, perquè els altres són iguals, evidentment. El segon dels lots romania en una lleixa sota una capa creixent de llibres fins fa un parell de setmanes, que els vaig fotografiar per a anunciar el premi d'aquest mes.

Llavors va saltar la sorpresa: tímidament amagat entre els fulls d'un llibre apareix un sobre a la meva atenció. Pel seu disseny de seguida es veu que no ésl'extracte d'un banc ni cap correu comercial. Es tracta d'una nota (acompanyada d'un punt de llibre i confeti) de la Mercè i la Dora, les integrants del Duet de contes que van llegir i interpretar algun dels meus relats durant la presentació del llibre.

Aquesta és una bona felicitat petita i un bon al.licient per a continuar endreçant lleixes.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Si tots els sants tenen octava, totes les presentacions poden tenir cua. Quina magnífica vetllada, aquella ...!

Els del PiT ha dit...

I tant que ho ha de ser això una felicitat petita, bona re-troballa i sens dubte agradable.
Salut!

bajoqueta ha dit...

M'encanten estos petits detalls que se descobreixen dies més tard :)

assumpta ha dit...

De ben segur que encara agrada més, així ... re-trobat, que no el que hagués suposat trobar-la el mateix dia ! Aquestes troballes fan feliç !

Striper ha dit...

I sorpresiva.

Els del PiT ha dit...

Disculpa l'atracament a lletra armada, però necessito que em concedeixis permís per a publicar un post inspirat en la teva secció dels dijous i que du per títol: "Ma felicitat petita". L'haig de penjar avui, ja que és el dia de les teves felicitats petites i ja sé que és tard i amenaça neu, però et puc donar una mica de temps...

Els del PiT ha dit...

Ups! Ho he fet...
Salut!