Un fragment del meu nou llibre, La vida darrere de l'aparador (Onada Edicions), del capítol ambientat a Òptica Forteza. El llibre consta de quinze capítols, ambientats en quinze comerços diversos de Tortosa, i es presenta el 30 de març a un lloc especial: la fàbrica de xocolates CREO.
.
De seguida m’atrau un cartell de
Multiópticas que ja m’havia cridat l’atenció en veure’l fa setmanes en una
cartellera publicitària. El protagonitza un home madur, amb barba i,
evidentment, ulleres, assegut amb un braç damunt la taula, en un posat elegant.
La seva mirada és diferent d’altres models. Mostra certa sorpresa i astorament,
com si hagués entrat algú per la porta que no esperava. Damunt la taula hi ha
objecte que és un iman pels meus ulls: un llibre. Es distingeix el llom amb el
títol: “How to atract woman.” No em negareu que aquesta imatge pot inspirar més
d’un conte. Entre els eslógans de l’anunci, s’hi llegeix: “Totes les
graduacions. Adaptació garantida. Juga. A totes les distàncies.” A què es
refereixen? A les ulleres, o a les “womans”?
Comento amb Nati i Immaculada el què
em suggereix l’anunci, i n’hi s’hi havien fixat. És normal, acostumem a no ser
conscients del que tenim al costat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada