01 de gener 2008

Premis jocs literaris de gener

Inicio el camí d'aquest bloc pel 2008 anunciant-vos quins seran els premis dels jocs literaris del mes de gener, que començaran demà mateix. El termini per a participar a qualsevol dels jocs del mes de gener i entrar al sorteig és el 5 de febrer:

-Un exemplar del Diccionari de la Llengua Catalana, cedit per l’Institut d’Estudis Catalans.

-Dos lots de llibres cedits per Accent Editorial, formats per: Idees de combat, de Josep Maria Terricabras; La claredat d'Heràclit, de Josep Palau i Fabré; Ecce Homo, de Friedrich Nietzsche , i El nebot de Rameau, de Denis Diderot.




També us recordo que encara teniu com a límit el dia de demà per a participar als jocs literaris del mes de desembre i entrar al sorteig dels premis del mes de desembre.

Per als nouvinguts, us informo que cada dimecres proposo un joc literari diferent, i que entre tots els participants del mes sortejo premis diversos.

De nou no em puc estar d'agrair a tothom que participa, alguns de forma molt entusiasta i fidel, així com a tots els blocs que han col·laborat i a les entitats que ofereixen els seus productes o serveis com a premi.

Animeu-vos! Demà al matí ja tindreu a punt el 37è joc literari.

Ah! I encara podeu participar a la meva llumeneta prorrogada fins el sorteig del Niño i emportar-vos un exemplar dels meus Postres de músic. Més informació aquí.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

bon any 2008 !!!

=;)

Anònim ha dit...

Ostres, molt interessants tots quatre llibres del lot. Ja veurem si hi ha sort :-)

Feliç Any Nou!

Montserrat ha dit...

Feliç Any i molta sort!!!

Unknown ha dit...

Feliç 2008, Jesús M.

Anònim ha dit...

Per cert, Jesús, l'enllaç cap a la web d'Accent Editorial està malament: li falta el punt entre les w i la resta.

Joana ha dit...

Bon any!!!
Si és tan prolìfer coma aquest pots estar ben content!

Isabella ha dit...

També tinc la meva ex de tornada immediatament després de contactar amb el doctor Ogbidi. el meu ex Ray Pascal em va deixar fa un any, em va deixar el cor trencat així, un amic meu em va donar aquest correu electrònic de contacte ogbidihomeofsolution1@gmail.com i whatsapp número +2348052523829. Em vaig posar en contacte amb ell i el meu Ray em va tornar amb molt d'amor. en cas que necessiteu el seu poderós encanteri, també podeu arribar a ell, el 100% segur.