27 d’octubre 2007

Il cielo in una stanza, de Franco Battiato

Aquest dissabte, i abans d'anar-me'n cap a la trobada d'escriptors d'Amposta, us regalo una preciosa cançó italiana cantada per Franco Battiato, Il cielo in una stanza. Si no m'equivoco, es tracta de la versió d'una cançó de Mina. Tampoc us podeu deixar perdre la tendresa de les imatges d'una pel·lícula de Charlot.
Bon cap de setmana!
Us passo també la lletra de la cançó.

Quando sei qui con me
questa stanza non ha più pareti
ma alberi,
alberi infiniti
quando sei qui vicino a me
questo soffitto viola
no, non esiste più.
Io vedo il cielo sopra noi
che restiamo qui
abbandonati
come se non ci fosse più
niente, più niente al mondo.
Suona un'armonica
mi sembra un organo
che vibra per te e per me
su nell'immensità del cielo.
Per te, per me:
nel cielo

4 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

maravellós simplement maravellós

salutacions

Unknown ha dit...

Grande Battiato!

Gràcies pel post!

M'entusiasma!

CALXIOI ha dit...

Jo estic malalt de Battiato. Fa poc va tocar a l'auditori de Barcelona, presentant el seu últim àlbum "il vuoto" i va ser brutal un concert grandiós on no només va presentar les seves noves cançons sinó que en va fer un repàs de las de sempre!

Oscar Ramírez ha dit...

Jesús, suposo que ja saps que sóc un amant de Battiato. A més he tingut la gran sort de compartir amb ell una estona llarga (quasi tres quarts d'hora) tot fent un cafè amb ell, Manlio Sgalambro i Angelo Privitera a l'Hotel Palas de Madrid. L'he vist actuar a Madrid, Barcelona i Granada i em torna boig. Per cert, aquesta cançó que, per a mi és una passada, és del Gino Paoli. Per a mi la canta molt millor Battiato. A veure si un dia d'aquests penjo un post amb les fotos que tinc de Madrid amb ell.