07 de maig 2009

Solucions i guanyador dels jocs literaris del mes d'abril

Finalitzat el termini per a participar als jocs literaris del mes d'abril, i un cop fet el sorteig, ha resultat guanyador del magnífic dibuix cedit per Ignasi Blanch, el veí de dalt, que està de molta sort en aquests jocs. Moltes felicitats.


Les solucions dels jocs són les següents:

102è joc literari : Jordi Coca: Terres grogues; Maria Aurèlia Capmany: Lo color més blau; Jordi Sarsanedes: La derrota del caçador blanc.
103è joc literari : Tretze campanades, de Suso del Toro
104è joc literari : són correctes les participacions que compleixen els requisits d'extensió; aquí les trobareu totes.
105è joc literari: Jaume Fuster
106è joc literari : Josep Maria Fonalleras, Sis homes, i Pere Calders, Porta aigua: deu visions del port de Barcelona (tot i que també n'hi havia una altra de correcta).

3 comentaris:

Striper ha dit...

Aquest mes participo. JUJUJUJUUJU.

Isabel Barriel ha dit...

M'ha agradat molt participar... (això que m'he quedat sense premi).
Moltes gràcies, i molts jocs literaris!

Kudifamily ha dit...

Ostresssss... quina sort que té el veí de dalt, brbrbrbrbr... ;-)

Ah, i la cara d'en Sarsanedes no l'oblidaré mai!!! Mare meva, quina manera de somiar en ell...

(saps que no el sabia aquest d'en Pere Calders??? jo vaig tirar per l'altre, i mira...)