27 de novembre 2008

Estranys camins

Una de les maneres d'arribar visitants al blog és per casualitat. Algú escriu unes paraules a un buscador i, de forma sorprenent, fa cap al teu blog. No sé qui dels dos es deu quedar més sorprès, perquè alguna d'aquestes paraules o frases que s'han fet servir per a arribar en aquest blog són ben curioses i divertides. De tant en tant m'agrada fer-ne un recull:

soy el que mas te ha querido y con eso tengo bastante
el cranc mes gran del mon
contes i rondalles de formigues gratis
Quan queien homes de la Lluna
escriure futur junts amor poemes
venta casas isla del padre
"cagades de colom" roba
vida nocturna en sansalvador.com
instruccions rentadora
dedicatories i frases boniques a un fill
em dic zerafina

19 comentaris:

Rita ha dit...

M'has fet mirar les meves. En poso 3:

- empaco un par de camisas
- sense calces relats blog
- blanca era com la neu

Ja tens raó, ja, ben curiós... :-)

Txarli ha dit...

Ostres! Acabo de mirar les meves i no tenen desperdici. Les comparteixo amb vosaltres i així riurem tots junts:

- fotos o imagenes catastrofes antropogenicas
- bar gay à carcasone
- vinaros trocet de cel (aquesta m'ha arribat al cor!)
- retrato (1971) antonio saura
- ver fotos de sandra yanza (no tinc ni punyetera idea de qui és esta noia)

Ja veus, n'hi ha de tots els colors!

assumpta ha dit...

A títol d'exemple us indico també el que he trobat:

- Amistads i papallones
- Perquè neixen en la pell arrugada?

Altres vegades n'hi ha hagut de força curioses però no sé com localitzar-les ara. ;)

Carme Rosanas ha dit...

No, si ja ho veig em fareu anar a mirar les meves... si són divertides ja tornaré!

Puji ha dit...

Unes quantes de les meves:

- www.aldi.com
- quants jornals tenen una hectàrea
- quan et surt una pansa al llavi
- forniquem com polls
- "mare de deu dels set dolors"
-fotos gratis culitos ,
i una que em dóna una mica de mal rotllo. Us juro que jo no he estat:
- atemptat terra lliure jordi pujades

Marcel Aragonès. ha dit...

Osti tu, em sembla que amb les meves estadístiques no ho puc veure això...

ginjol ha dit...

Hehe! N'hi ha fins i tot qui cerca l'arribada de gent a través de frases provocadores. Per exemple, fan que, com si fos per casualitat, al seu blog apareguen sintagmes com "penelope cruz sense roba" o "adolescents calentes". Diuen que dispara l'índex de visites. Però, jo em pregunte, per a què volen que els visite gent que als 10 segons abandonarà la pàgina per continuar buscant el que realment li interessa? Preferesc 30 visites diàries interessades en el que dic que 300 que no em llegeixen.

ginjol ha dit...

Per cert, m'ha picat la curiositat i he intentat veure amb quines paraules entren els que ho fan via buscador. No me n'he sortit. Com es fa?

òscar ha dit...

ostra, m'heu picat la curiositat i estic aquí, com boig, buscant-ho i no sé cóm. què he de fer? ón he d'anar? grrrrrr!

Jesús M. Tibau ha dit...

la manera de buscar aquestes paraules o frases amb les que han arribat al vostre blog depèn del comptador que tingueu instal.lat.
Gràcies per les vostres aportacions, realment n'hi ha de molt curioses

Striper ha dit...

tindre que fer una utllada a les meves.

estrip ha dit...

els camins del google son inescrutables....

assumpta ha dit...

Aquesta ha sortit del forn fa només uns minutets i ho poso "tal qual"

-Com neixen els monos de la mare i de el pare-

Eiiinnnggg??? ;)

Anònim ha dit...

La que diu "vida nocturna en sansalvador.com", espero que no tingui res a veure amb mi !!
Vida nocturna , diu !!

Cèlia ha dit...

Fixat't quines coses més curioses..., m'heu fet passar una estoneta divertida! (us confesso que jo no tinc curiositat per mirar les meves... quin passotisme!)

Anònim ha dit...

La de cagades colom és molt bona, jaja!
Salutacions!

Anònim ha dit...

Els meus
-chica tonta
-maton de discoteca
-aleluia canción fin de curso

bajoqueta ha dit...

jajaja
Evidentment tots tenim clar que lo que escrius són les instruccions d'una lavadora.

Nuesa Literària ha dit...

Us poso algunes de les últimes, que són bastant representatives de les habituals:

explicació dels fenòmens que produeixen els vents

sex nudism

naturist bodies

Premi Víctor Mora

tears in heaven llàgrimes al cel

foment martinenc literari

En general em fa molta ràbia que arribin a una web amb molt contingut naturista, gent que busca imatges de nuesa per a raons sexuals. De fet d'imatges de nuesa gairebé no n'hi tinc, però només pel fet de tenir escrites les paraules nudity, nudeness, ja atrau voltors. Tinc pensat fer alguns posts per atraure gent d'aquesta i "reconvertir-los". ;-) Ai... la natura humana... que complexa...!