17 de novembre 2008

Tallers d'escriptura

Darrerament no puc dedicar-me a visitar i comentar altres blogs amb la mateixa assiduïtat, en motiu de l'acumulació d'altres activitats.
El Centre d'Estudis de la Ribera d'Ebre organitza tallers d'escriptura adreçats a joves de la comarca i enguany han pensat en mi com a professor per a sis tallers adreçats a l'escriptura de contes a instituts i associacions juvenils de Móra d'Ebre, Móra la Nova, Flix i Riba-roja.
Primer dubtava, perquè mai havia participat en tallers d'aquesta mena, ni com a professor ni com a alumne; però el fet de disposar de certa experiència i vocació docent, i la meva passió i desig de viure del "cuento", m'han portat a acceptar.
De moment l'experiència és prou enriquidora, almenys per a mi i espero que per als nois i noies que participen també.
Sincerament, considero que encara em trobo a la fase d'aprenentatge, i que, possiblement, d'aquesta experiència, jo sigui qui en treurà més profit; però em sentiré satisfet si aconseguixo plantar alguna llavor d'il·lusió per l'escriptura, o obrir algunes finestres a la imaginació i demostrar que, en homenatge a Miquel martí i Pol, "tot està per fer i tot és possible".

10 comentaris:

Efrem ha dit...

Molt bé!!! Endavant amb el projecte! Crec que ensenyant és com més s'aprèn. Primera perquè t'obliga a tenir les coses clares i això vol dir repassar tot el que tenim per allà els tallers desendreçats de la testa. El fet d'endreçar així els tallers del cap et fa tenir més conceptes presents alhora al cap, i la interrelació d'aquests conceptes suposa la creació de noves idees, la meravella de la intel·ligència. Bé, o almenys aquest és l'anàlisi que em sembla a mi heheheh.

Jordi ha dit...

Que et vagi molt bé aquest nou projecte!! Et veurem per BCN il·lustrant-nos?

Quim Curbet ha dit...

Hola Jesús, què vols dir amb això que compartim pàgina a l’Avui?

Striper ha dit...

Jo al que vaig fer va ser molt enriquidor segur que tambe ho sera per tu.

merike ha dit...

Hi ha una llista molt llarga de blogs per llegir, sí!
M'agrada llegir i intentar entendre.
L'escriptura és molt més complicada.
Consideracions des d'Hèlsinki i la temperatura de 0 graus!

Anònim ha dit...

Endavant ! Tenen un bon mestre.

Margarida Aritzeta ha dit...

Molta sort. És una de les activitats més engrescadores, perquè has de donar respostes a preguntes que mai no et fas... és una ocasió per aprendre!

assumpta ha dit...

Segur que l'experiència serà prou enriquidora tant per als noi/ies que participen, com per tu mateix. Quan vegin aquesta il·lusió/llavor (que a més saps transmetre tant bé), de ben segur en sortiran bones arrels i bons fruits. SI: "tot està per fer i tot és possible". Ànims ! i Sort !

bajoqueta ha dit...

Molt interessant, segur que apendreu tots.
Segur que vos ho passareu molt bé.

Anònim ha dit...

que interessant, ben segur que despertaràs la passió de l'escriptura en molts dels alumnes que t'ensopeguin.

una abraçada!